زیر بارون

زیر بارون
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر بارون و آدرس asal22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آنقدر من را سرد کرد از خودش از عشق،که حالا به جای دل بستن،یخ بستم

آهای روی احساسم پا نگذارید لیز میخورید...



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت12:03---13 شهريور 1391
من از چشمان خود



آموختم



رسم محبت را



که هر عضوي به درد آيد



به جايش ديده مي گريد


baran
ساعت8:19---10 مرداد 1391
سلام عسل جون
خیلی جمله ی قشنگی بود
راستی من لینکت کردم


مهدی
ساعت16:47---2 مرداد 1391
چه دردی بیشتر ازاین که دردم را نمی دانی ، به چشمم خیره میمانی ، نگاهم را نمی خوانی ،



بمن گفتی چراسنگی ، چرا اینگونه دل تنگی ، من از درد تومیمیرم ، نگودیگرنمی دانی…


کاش یکم بارون بگیره
ساعت15:14---24 تير 1391
گر دنيا پر از عاشق نباشه تو اين دنيا دل صادق نباشه همون بهتر که اين دنيا نباشه زمين و آسمون يکجا فنا شه





سلام وبتون خیلی قشنگه
به منم سر بزن
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ عسل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، روی قلبی نوشته بودن شکستنی است،مواظب باشید ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است،راحت باشید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 88814
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 223
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

 

دانلود این اهنگ