زیر بارون

زیر بارون
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر بارون و آدرس asal22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شمع ها به آرامی می سوختند.فضا به قدری آرام بود که می توانستی نجواهای آنها را بشنوی،اولی گفت: من صلح هستم،با این وجود هیچ کس نمی تواند مرا برای همیشه روشن نگه دارد.من معتقدم که از بین می روم...

پس از آن،شعله اش،کم،کم و کمتر شد و از بین رفت...

دومی گفت:من ایمان هستم،با این وجود من هم به ناچار مدت زیادی روشن نمی مانم،بنابر این معلوم نیست که تا کی روشن باشم...وقتی که صحبتش تمام شد،نسیم ملایمی بر آن وزید و شعله اش را خاموش کرد.

شمع سوم با ناراحتی گفت:من عشق هستم و آنقدر قدرت ندارم که روشن بمانم،مردم مرا کنار می گذارند و اهمیت مرا درک نمی کنند،آنها حتی عشق ورزیدن به نزدیک ترین کسانشان را هم فراموش می کنند...و کمی بعد،آن هم خاموش شد.

ناگهان جوانی وارد اتاق شد و شمع های خاموش را دید و گفت:چرا خاموش شده اید؟قرار بود که شما تا ابد روشن بمانید! و با گفتن این جمله اندوهگین شد و اشک ریخت.

شمع چهارم گفت:غمگین نباش،تا زمانی که من روشن هستم،می توانم شمع های دیگر را دوباره روشن کنم،من امید هستم.

جوان با چشمانی که از شوق برق می زد،شمع امید را برداشت و شمع های دیگر را روشن کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت18:56---1 مرداد 1391
عاشق باران چتر ندارد...

ميان سرماي آن روز پاييزي

زير چكه هاي باران

اشك مي ريخت

قطره قطره

آرام آرام

تنش به لرزه بود

قلبش به تپش

و نفسهايش تنگ

اين بود حرف دلش:

ديروز عاشق شده بودم

عاشق باران

امروز تنها شدم زير قطره هاي باران

.

.

.

عاشق باران چتر ندارد...


پسرک بارانی
ساعت17:41---31 تير 1391
من به معجزه ی باران ایمان دارم! باران یعنی آرامش، یعنی نقطه چین تا خدا...



مهدی
ساعت22:10---30 تير 1391
در تنهایی خود لحظه ها را برایت گریه کردم



در بی کسیم برای تو که همه کسم بودی گریه کردم



در حال خندیدن بودم که به یاد خنده های سرد و تلخت گریه کردم



در حین دویدن در کوچه های زندگی بودم که ناگاه به یاد لحظه هایی که بودی و اکنون نیستی ایستادم و آرام گریه کردم



ولی اکنون می خندم آری میخندم به تمام لحظه های بچگانه ای که به خاطرت اشک هایم را قربانی کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ عسل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، روی قلبی نوشته بودن شکستنی است،مواظب باشید ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است،راحت باشید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 88830
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 223
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

 

دانلود این اهنگ